Şube müdürlerinin yer değiştirme süreci başladı. Peki, Milli Eğitim Bakanlığı tarafından yayımlanan kılavuza göre, Şube Müdürleri yer değişikliği başvurusu nasıl yapılır? İşte, MEB'in şube müdürleri yer değiştirme süreç tarihleri...
MEB ŞUBE MÜDÜRLERİ YER DEĞİŞTİRME TERCİH BAŞVURULARI NE ZAMAN?
Şube müdürleri yer değiştirme kılavuzu yayımlandı. Bölge hizmetine bağlı yer değiştirme tercih başvuruları 3 Haziran - 7 Haziran tarihleri arasında alınacak.
Atamaların yapılması ve sonuçlanması ise 12 Haziran tarihinde olacak.
İsteğe bağlı yer değiştirme tercih başvuruları ise 1 - 5 Temmuz tarihleri arasında alınacak. Atamalar ve sonuç ilanı ise 10 Temmuz'da yapılacak.
ŞUBE MÜDÜRLERİ YER DEĞİŞTİRME BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?
Başvurular, Ek-1 Yer Değiştirme Takvimi'nde belirtilen süreler içinde https://mebbis.meb.gov.tr adresindeki Elektronik Başvuru Formu'nu eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurarak yapılacaktır. Başvuru Formunun çıktısı, başvuruyu yapan ilçe millî eğitim müdürlüğü şube müdürleri tarafından ilçe, il millî eğitim müdürlüğü şube müdürleri tarafından ise il millî eğitim müdürlüklerinin ilgili birimlerine imzalanarak teslim edilecektir.