Adalet Bakanlığı 500 memur alımı! Başvurular yarın açılıyor
Adalet Bakanlığı memur alımı ilanı verdi. 500 kişinin istihdam edileceği ilanda başvuru şartları ve müracaat sürecine dair tüm merak edilen detaylar aktarıldı. Başvurular yarın itibarıyla resmen açılmış bulunacak.
Adalet Bakanlığı 500 memur alımı yapıyor. Yarın itibarıyla açılacak olan başvurular yaklaşık olarak bir hafta kadar devam edecek. Sonrasında ise geç başvuru imkanı doğacak.
Adalet Bakanlığı Memur alımı başvurusu başlıyor. Geçtiğimiz günlerde yayımlanmış olan memur alımı ilanına göre Adalet Bakanlığı bünyesindeki eksikliği karşılamak üzere 500 memur alımı gerçekleştirilecektir. Söz konusu ilana göre Bakanlık 5. ve 9. dereceli kadrolarda görevlendirilmek üzere 500 İcra Müdür ve İcra Müdür Yardımcısı açıktan ve naklen yapılacaktır. Söz konusu memur alımı başvurusu başlıyor. Peki kimler başvuru yapabilecek? Nasıl başvuru yapılacak? Sınav detayları nelerdir?
500 Memur Alımı Başvurusu Başlıyor!
Adalet Bakanlığı yayımladığı ilan ile 500 kişilik kadro için başvuru süreci 10 Kasım 2022 tarihi ile başlayacak olup en geç 16 Kasım 2022 tarihine kadar gerçekleştirilmiş olması gereklidir. Başvurular sadece Ölçme, Seçme ve Yerleştirme merkezi Başkanlığı üzerinden yapılacak.
Başvuru Tarihleri: 10 - 16 Kasım 2022
Başvuru Adresi: https://ais.osym.gov.tr
Geç Başvuru Günüde Olacak!
Adalwt Bakanlığı memur alımı için son başvuru gününe kadar yapılmamış olan başvurular için ÖSYM adaylara bir başvuru günü daha tanıyacak. Bu kapsamda adaylara Geç Başvuru günü şansı verilecektir. Ancak Geç Başvuru günü yapılacak başvurularda ücret daha yüksek olacaktır.
Geç Başvuru Günü: 24 Kasım 2022
Başvuru İçin Adaylardan Hangi Şartlar Aranacak?
İcra Müdür ve İcra Müdür yardımcısı alımı için alımlar Adalet Bakanlığı İcra Personelinin Sınav, Atama, Nakil, Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yönetmeliğinin 3 üncü maddesinde belirtilen şartların sağlanıyor olması ile yapılacaktır. Buna göre adaylardan başvuru için,
Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak, Kamu haklarından mahrum olmamak, Görevini yapmasına engel olabilecek herhangi bir sağlık sorunu olmamak, Yapılacak güvenlik soruşturması ve arşiv araştırmasından olumlu sonuç alabilmek, Askerliğini yapmış veya askerlik ile ilgisi olmamak gereklidir.
Eğitim Şartı: Hukuk fakültesi, adalet meslek yüksekokulu, meslek yüksekokullarının adalet bölümü veya adalet meslek eğitimi ön lisans programı mezunu olmak gereklidir. Yurtdışından mezun olanlar için ise Denklik belgesi istenecektir.
Yaş Şartı: Yazılı sınavın yapıldığı yılın ocak ayının birinci günü itibariyle otuz beş yaşını doldurmamış olmak, (Doğum tarihi: 01/01/1987 ve daha sonra olanlar)
Adalet Bakanlığı Memur Alımı Sınavı Ne Zaman ve Sınav Bilgileri Nedir?
Adalet Bakanlığı İcra Müdürü ve İcra Müdür Yardımcısı alımı için sınav 25 Aralık 2022 tarihi Pazar Günü Ankara Çankaya ve Yenimahalle merkezileri olmak üzere iki sınav merkezinde sınav yapılacak.
Sınav ilk etapta yazılı olarak 105 dakikalık süre içerisinde yapılacak.