Trendyol, ‘büyük Nisan Kampanyası’ Başlıyor
Trendyol, müşterilerinin milyonlarca ürüne avantajlı fiyatlarla ulaşmasını ve 100 binlerce KOBİ ile esnafın satışlarını artırmayı hedeflediği "Büyük Nisan Kampanyası'nı 26-30 Nisan tarihlerinde kullanıcıların hizmetine açıyor.
Trendyol, müşterilerinin milyonlarca ürüne avantajlı fiyatlarla ulaşmasını ve 100 binlerce KOBİ ile esnafın satışlarını artırmayı hedeflediği "Büyük Nisan Kampanyası'nı 26-30 Nisan tarihlerinde kullanıcıların hizmetine açıyor.
Trendyol, 26-30 Nisan tarihlerinde "Büyük Nisan Kampanyası" düzenliyor. Kampanya ile yüzbinlerce satıcının milyonlarca ürünü avantajlı fiyatlarla müşterilere sunulacak. Trendyol Büyük Nisan Kampanyası'nda, cep telefonundan bilgisayara, beyaz eşyadan kozmetiğe, giyimden ayakkabıya, süpermarket ürünlerinden mobilyaya milyonlarca ürün indirime girecek. Yaza fit girmek isteyenler için spor ürünleri, bahçesini düzenlemek isteyenler için bahçe ürünleri, doğa ile buluşmak isteyenler için piknik gereçleri ve doğa malzemeleri ile bahar temizliğinden vazgeçmeyen hijyen tutkunları için temizlik ürünleri de Trendyol Büyük Nisan Kampanyası ile müşteriler ile buluşacak.
YAZ MODASINI YAKALAMAK İSTEYENLER DE UNUTULMADI
Kampanya ile ilgili şirketten yapılan yazılı açıklamada aşağıdaki bilgilere yer verildi:
"Trendyol Büyük Nisan Kampanyası ile yaz modasını yakalamak isteyenler, elbise, sandalet, tişört, şort, kimono, terlik gibi ürünlere avantajlı fiyatlar ile ulaşabilecekler. Trendyol'un kampanyasında yaz için cilt ve saç bakımı ürünleri de yer alıyor. Güneş kremleri, cilt bakım ürünleri, traş ve epilasyon ürünleri, saç bakım ürünleri, makyaj ürünleri, parfüm ve deodorantlar da Trendyol müşterileri ile buluşuyor."
TRENDYOL ESNAF VE KOBİ'LERİ BÜYÜTMEYE DEVAM EDİYOR
Açıklamanın devamında "Trendyol'un iş ortağı olan Türkiye'nin dört bir yanındaki esnaf ve KOBİ'ler için ayrı bir öneme sahip olan kampanyalar ile milyonlarca müşteri ihtiyaçlarını avantajlı fiyatlarla karşılarken, satıcılar da satışlarını artırarak işini büyütüyor. Trendyol, aynı zamanda yılın belli dönemlerinde düzenlediği kampanyalara yönelik yarattığı ek istihdam ve satıcılarının artan iş hacimleri ile de Türkiye ekonomisine daha fazla katkı sağlamayı hedefliyor" ifadelerine yer verildi.