Yerli Savunma Sanayi Şirketi Canik’ten Abd Atağı
Yerli savunma sanayi şirketi CANİK, Ulusal Silah Birliği (National Rifle Association-NRA) tarafından organize edilen NRA avcılık ve atıcılık fuarına katıldı.
Yerli savunma sanayi şirketi CANİK, Ulusal Silah Birliği (National Rifle Association-NRA) tarafından organize edilen NRA avcılık ve atıcılık fuarına katıldı. Şirket, ABD'de düzenlenen fuarda yeni ürünlerini görücüye çıkardı. NRA Fuarı'nda beklediklerinin çok üstünde bir ilgiyle karşılaştıklarını söyleyen CANiK Genel Müdürü C. Utku Aral, "ABD pazarında devam etmekte olan pazar yavaşlaması ile rakiplerimiz satış rakamlarında önemli düşüşler yaşarken, biz satış rakamlarımız ile pazar payımızı artırmaya devam ediyoruz" dedi.
CANiK, en büyük ihracat pazarı olan ABD'de Ulusal Silah Birliği (National Rifle Association-NRA) tarafından 14-16 Nisan'da organize edilen NRA avcılık ve atıcılık fuarına katıldı.
Av ve atıcılık alanında ürünlerin sergilendiği 152'nci NRA Yıllık Konferans ve Fuarı'na katılan CANiK, tüm tabanca ve evrensel aksesuar markası olan MECANiK aksesuarlarının yanı sıra 2 yeni ürünü METE MC9 ve SFx RIVAL-S ile fuarda yer aldı.
ABD PAZAR PAYIMIZI ARTTIRMAYA DEVAM EDİYORUZ
NRA Fuarı'nda beklediklerinin çok üstünde bir ilgiyle karşılaştıklarını ve ABD pazar payını artırmaya devam ettiklerini söyleyen CANiK Genel Müdürü C. Utku Aral, "ABD pazarında devam etmekte olan pazar yavaşlaması ile rakiplerimiz satış rakamlarında önemli düşüşler yaşarken, biz satış rakamlarımız ile birlikte pazar payımızı arttırmaya devam ediyoruz. Bunun en önemli sebebi, dünyanın en rekabetçi silah pazarı olan ABD pazarını çok iyi okuyup ihtiyaçları önceden belirliyor olmamızdır. Ayrıca bir kez daha dünyanın en büyük silah pazarı olan ABD'de, bu kadar büyük ilgi, saygı ve talep görmek, bizim için gerçekten de büyük bir gurur ve mutluluk kaynağı oluyor. Beklentiler yüksek, tabancalarımız ise gerçekten çok başarılı" diye konuştu.
'25'İNCİ YILIMIZA YAKIŞACAK BİRÇOK GELİŞME OLACAK"
ABD'de en çok bilinen Türk markaları ile ilgili birkaç sene önce yapılan bir araştırmada, CANiK'in, 3'üncü sırada yer aldığını söyleyen Aral, "CANiK ABD'de en çok bilinen Türk markası olma yolunda da önemli adımlar atarak ilerliyor. Tabii ki tüm bunlar, özverili çalışanların yarattığı fark sayesinde mümkün oluyor. CANiK'in özverili çalışanları; üst yöneticilerinden mühendislerine kadar, dünyanın herhangi bir yerinde CANiK'in bir ürününe temas etmiş herkesle iletişim kurmaktan kaçınmayan; fuarlarda ziyarete gelen herkesle etkileşim içinde olan; müşteri taleplerini dikkatle dinleyen ve bu taleplerin üzerine çalışan bir yapıya sahip. Bu sebeple markaya aidiyet duyuyorlar. Yeni çıkan birçok ürünümüzün ve aksesuarımızın, reyonlara ve satış ofislerine geldiği gün tükenmesi de bunun en güzel örneği. CANiK'in bu kadar saygın ve dünyanın dört bir yanında takip edilen bir marka olmasını sağlayan dev bir kadromuz var. Her çalışanımız bizim için ayrı öneme sahip. Çünkü bu ve benzeri başarılar, ancak adanmış bir ekiple ve uzun süren süreçler sayesinde gerçekleşebilir. Bizler de bunun farkındayız. Her defasında 7'den 70'e tüm çalışma arkadaşlarımıza teşekkür ediyoruz. 2023, kuruluşumuzun 25'inci yılını da kutlayacağımız sene olacak. Ama şunu biliyoruz ki; önümüzde çok uzun yıllar ve nice başarılar var" ifadelerini kullandı.